سرمایه گذاری در قبرس شمالی

۱۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


قبرس شمالی به گزینه ای محبوب برای مهاجرت سرمایه گذاری و فرصت های سرمایه گذاری منحصر به فرد به ویژه در بخش املاک، امکان اخذ اقامت دائم برای خانواده، کیفیت بالای زندگی و ... تبدیل شده است. با حداقل 300000 یورو می توانید اقامت دائم دریافت کنید. . برای خود و خانواده خود با خرید ملک در قبرس شمالی، ثبت شرکت در قبرس شمالی یا خرید اوراق بهادار و پس از 7 سال اقامت در قبرس شمالی، تابعیت این کشور را دریافت کنید.

شرایط سرمایه گذاری در قبرس شمالی

قبرس شمالی با موقعیت عالی و سواحل زیبایش کشوری جذاب برای سرمایه گذاران است. این کشور که یکی از زیباترین و بزرگ ترین جزایر مدیترانه است، فرصت های سرمایه گذاری زیادی را در همه جهات ارائه می دهد. بخش‌های گردشگری، خدمات مسکن، املاک و مستغلات از محبوب‌ترین مناطق برای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی هستند. همه خارجی های واجد شرایط می توانند در قبرس شمالی سرمایه گذاری کنند.

اقتصاد قبرس شمالی به سرعت در حال توسعه است و سرمایه گذاری در این کشور می تواند در مدت زمان کوتاهی منجر به سودآوری شود. سرمایه گذاری در قبرس شمالی این پتانسیل را دارد که مبلغ اولیه را پس از 5 سال دو برابر کند. به طور کلی خرید ملک یکی از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری در قبرس است.

راه های سرمایه گذاری در قبرس شمالی

راه های زیادی برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی وجود دارد. نکته مهم این است که اگر سرمایه گذاری شما به حداکثر نرخ های تعیین شده توسط دولت قبرس شمالی برسد، می توانید شهروندی قبرس را دریافت کرده و در کمترین زمان قبول کنید. جدول زیر راه های سرمایه گذاری در قبرس شمالی را نشان می دهد.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی با خرید ملک

برای خرید ملک در قبرس شمالی، اخذ اقامت دائم و سرمایه گذاری در قبرس شمالی، باید دارای املاک مسکونی (شامل خانه ها و آپارتمان ها) یا املاک تجاری (شامل دفاتر، مغازه ها، هتل ها و غیره) به ارزش حداقل 300000 باشید. هزینه اضافی VAT قبل از ارسال درخواست خود برای اقامت دائم در قبرس شمالی، باید حداقل 200000 یورو به اضافه مالیات بر ارزش افزوده در ملک مورد نظر خود سرمایه گذاری کنید و مبلغ باقی مانده را پس از درخواست خود بپردازید.

توجه داشته باشید که میزان سرمایه لازم باید از بانک های خارجی به قبرس شمالی منتقل شود و به صورت وام از بانک های قبرس شمالی نباشد. همچنین سرمایه می خواهد به حساب فروشنده ملک در یک موسسه مالی در قبرس شمالی واریز شود. به عنوان یک سرمایه گذار می توانید چندین ملک در قبرس شمالی خریداری کنید تا حداقل سرمایه لازم برای اخذ اقامت دائم در این کشور را تامین کنید.

مالیات بر ارزش افزوده در قبرس شمالی برای خرید ملک 19 درصد است که برای املاک مسکونی می توان به 5 درصد کاهش داد. در واقع، اگر در یک ملک مسکونی خریداری شده زندگی می کنید، می توانید به جای 19 درصد، 5 درصد مالیات پرداخت کنید.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در قبرس شمالی و یا خرید سهام شرکت قبرس از دیگر گزینه های سرمایه گذاری در این کشور می باشد. به این ترتیب حداقل سرمایه مورد نیاز برای اقامت دائم قبرس شمالی 300000 یورو است و شرکت ثبت شده در قبرس باید حداقل 5 کارمند داشته باشد. طبق قانون قبرس شمالی، افراد برای انجام هر نوع تجارت در کشور باید در یک شرکت ثبت نام کنند. محبوب ترین نوع شرکت برای ثبت در قبرس شمالی، شرکت با مسئولیت محدود (LTD) است و حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت 25000 یورو می باشد.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی از طریق اوراق بهادار

برای اخذ اقامت دائم قبرس شمالی با این روش باید در صندوق های سازمان سرمایه گذاری جمعی قبرس سرمایه گذاری کنید. صندوق های مربوطه توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس و مدیران حرفه ای صندوق تنظیم می شود. با داشتن یک مدیر سرمایه گذاری در کنار خود، می توانید مطمئن شوید که سرمایه شما به طور موثر در استارت آپ ها و پروژه های اقتصادی قبرس شمالی با پتانسیل سود بالا استفاده می شود.

مدارک لازم برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی بسته به روش انتخابی باید مدارک مختلفی ارائه کنید. به طور کلی مدارک مورد نیاز عبارتند از:

مدارک هویتی (عکس رسمی و پاسپورت معتبر)

شواهد مستند از تجربه کاری و شهرت خوب شخصی و تجاری.

اثبات وضعیت مالی برای سرمایه گذاری و درآمد سالانه حداقل 50000 یورو

گواهی سلامت برای کل خانواده

گواهی عدم سابقه بد، عدم نقض قوانین مهاجرت و بدون موانع قانونی برای ورود به اروپا

مدارک مورد نیاز برای هر روش، مانند سند ملک، در مورد نحوه سرمایه گذاری در قبرس شمالی برای خرید ملک.

همچنین می توانید پس از سرمایه گذاری در قبرس شمالی برای اقامت دائم اقدام کنید. مدارک مورد نیاز برای درخواست اقامت دائم قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری به شرح زیر است:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.