40 فیلم انیمیشن برتر با رتبه بندی و فروش جهانی

۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


تماشای فیلم در تعطیلات با یک کاسه پر از ذرت بو داده آرامش بخش نیست! بهترین فیلم های ورزشی می توانند ما را برای چند ساعت از دنیای اطرافمان جدا کنند و لحظات خوشی را برایمان رقم بزنند. همچنین اکثر فیلم های ورزشی با مضامین انگیزشی فرموله شده اند و می توانند روحیه جنگجو را در شما بیدار کنند. لطفاً توجه داشته باشید که این فهرست بر اساس نظرات کاربران از سراسر جهان گردآوری شده است و شامل نمرات IMDB و Rotten Tomatoes و همچنین نمرات منتقدان، جوایز، کارگردانان، بازیگران، نظرات کاربران و امتیازات کاربران Google است. ، و این لیست کاملی از همه دیدگاه ها است.

لیستی از بهترین فیلم های ورزشی

قدرت (2004)

فیلم های بزرگ از داستان های بزرگ متولد می شوند. کارگردان گاوین اوکانر و نویسندگان اریک گوگنهایم و مایک ریچ با میراکل شاهکاری بی نظیر خلق کرده اند. «معجزه» در سال 2004 برنده جایزه فیلم ورزشی AP شد و شایسته آن بود. این فیلم داستان واقعی زندگی تیم هاکی روی یخ مردان ایالات متحده به رهبری هرب بروکس (کرت راسل) را دنبال می کند. این تیم مدال طلای بازی های المپیک زمستانی 1980 را به دست آورد. سکانس پایانی در حالی که شمارش معکوس را تماشا می کنید، با خبرنگار آل مایکلز که فریاد می زند، "آیا به معجزه اعتقاد دارید؟" آمریکایی ها موفق شدند روسیه را در یکی از غیرمنتظره ترین پیروزی های تاریخ ورزش شکست دهند؛ شبی که به «معجزه روی یخ» معروف است.

Foxcatcher (2014)

این فیلم در مورد کشتی آزاد است که قرار است سبک المپیک باشد و برای آمریکایی ها موضوع مهمی است. به همین دلیل با درگیری های سیاسی مواجه می شوند. آنها می خواهند ورزش خود را در این 4 سال بهبود بخشند و متقاعد شده اند که میلیون ها تماشاگر آنها را تماشا خواهند کرد. هدف آنها کسب مدال طلا در المپیک است و برای آن می خواهند برنامه ریزی خوبی داشته باشند. بنابراین در این فیلم شما با چالش های ورزشکاران و مدیران ورزشی مواجه شدید، آنچه که آنها برای رسیدن به آن تلاش می کنند، از تماشای تلاش آنها لذت خواهید برد. برای تماشا بهترین فیلم های ورزشی کلیک کنید.

میدان رویاها (1989)

سرزمین رویاها فیلمی زیبا و احساسی به کارگردانی فیل آلدن رابینسون است که فیلمنامه آن را نیز نوشته است. فیلمنامه سرزمین رویاها بر اساس رمانی نوشته دبلیو. پ. Kinsella به "جو بی کفش" معروف است. کوین کاستنر این فیلم را با فیلم It's a Wonderful Life این نسل مقایسه کرده است و کاملاً درست می گوید. وقایع فیلم حول محور مردی به نام کاستنر می گذرد که تصمیم می گیرد در وسط مزرعه خود یک زمین بیسبال بسازد.

چهل و دو (42) - 2013

جکی رابینسون یکی از بهترین بازیکنان بیسبال تمام دوران است. شماره پیراهن او 42 است. این تنها عددی است که توسط هر تیم MLB استفاده شده است، و در نتیجه آنها فیلمی به نام 42 در سال 2013 ساختند که به نظر موفق بود، درباره یک جوان آفریقایی آمریکایی. زمین بیسبال. جدای از آن این فیلم به خوبی توانسته نقش و کارکردهای این قهرمان را ایفا کند.

فاصله را فشار دهید

جو سیمپسون (با بازی برندان مکی) و سایمون یتس (با بازی نیکلاس آرون) دو کوهنورد جوان و باتجربه هستند که در سال 1985 سعی در صعود از سئولا گراند در رشته کوه های آند پرو در سال 1985 دارند. پس از صعود به قله، با طوفان و بهمن روبرو می شوند. راه بازگشت سیمپسون در حین سقوط پایش می شکند و یتس مجبور می شود به تنهایی به کمپ برود و او را روی کوه رها کند.

تایتان ها را به یاد بیاورید (Titans 2000 را به یاد بیاورید)

فیلم از هر نظر استثنایی بود. این فیلم به نویسندگی گرگوری آلن هاوارد، داستان واقعی مربی آفریقایی-آمریکایی هرمان بون با بازی دنزل واشنگتن را دنبال می کند که تلاش می کند یک تیم از نظر نژادی متفاوت را در T.J رهبری کند. ویلیامز در اسکندریه، ویرجینیا، در سال 1971. در آن زمان، چنین کاری آسان نبود. در این فیلم ویل پاتون بازیگر توانا را نیز در نقش بیل یوست می بینیم; یک کمک مربی انتقالی که به بون در هدفش کمک می کند. این فیلم روند ایجاد یک تیم فوتبال و موانعی را که بر سر راه گرد هم آوردن آنها قرار دارد نشان می دهد، اما همچنین بر ورزشکاران گری برتیه و جولیوس کمپبل و اقدامات آنها برای متحد کردن سفیدپوستان و سیاهپوستان نه تنها در زمین بلکه در خارج نیز تمرکز دارد. .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.