اخذ ویزای کار ترکیه

۱۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


در سال های اخیر سیاست های دولت ترکیه در خصوص جذب و استفاده از نیروی کار ماهر و مستعد و موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد ترکیه بین اروپا و آسیا، این کشور را به منبع سرمایه گذاری و رشد و به همین دلیل مهاجرت به ترکیه تبدیل کرده است. و درخواست ویزای کار ترکیه روز به روز در حال افزایش است. برا اخذ ویزای کار با شرکت مهاجرتی همراه باشید.

پروسه دریافت ویزای کار ترکیه چقدر طول می کشد؟


در صورت رعایت تمامی شرایط و مدارک، فرآیند بررسی و اخذ کار معمولاً 9 روز اداری طول می کشد. تیم حقوقی بین المللی یاران دفاع با داشتن بهترین وکلای بین المللی ایران و ترکیه می تواند کارهای حقوقی و نظارت بر مراحل ویزای کار ترکیه و همچنین سایر امور اقامتی، مهاجرتی و تجاری را انجام دهد و مشتریان ما می توانند قرارداد امضا کنند. با ما از کلیه خدمات مشاوره ای و تخصصی تیم حقوقی دف یاران بهره مند شوید.

مزایای دریافت ویزای کار ترکیه چیست؟

امکان اقامت طولانی مدت یا دائم ترکیه (بعد از 8 سال)

پس از 4 سال کار قانونی در ترکیه می توانید برای شهروندی این کشور اقدام کنید.

استفاده از بیمه سلامت

کارمندان تجربه کاری بین المللی دارند و می توانند برای مهاجرت به دیگر کشورهای اروپایی-آمریکایی اقدام کنند.

تمدید مجوز کار در ترکیه:

مجوز کار برای مدت یک سال صادر می شود

پس از اتمام 2 سال دوم، این مجوز کار به مدت 3 سال برای تمدید ویزا معتبر خواهد بود

در حال حاضر مشاغلی مانند تورلیدر و مترجم و سایر مشاغل مرتبط با گردشگری و صنعت گردشگری بازار کار زیادی دارند و افرادی که به زبان ترکی و سایر زبان ها مسلط هستند به عنوان گردشگر در ترکیه با درآمد جذب هتل ها و مراکز دیگر می شوند. . درآمد عالی، آنها می توانند ادامه تحصیل دهند و برای ویزای کار ترکیه اقدام کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.