خرید خانه در ترکیه

۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


در این مقاله به بررسی خرید خانه در استانبول، مزایای خرید ملک در ترکیه، حداقل مبلغی که می توانید خانه یا آپارتمان بخرید و اینکه چگونه می توانید پاسپورت و شهروندی ترکیه را با هزینه کمتری دریافت کنید، می پردازیم. با جزئیات بیشتر توضیح خواهد داد.

ما حتی چند پروژه را به شما معرفی می کنیم که می توانید برای دریافت شهروندی ترکیه خریداری کنید. هزینه ها، شرایط و مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه و شهر استانبول را به شما می گوییم و از همه مهمتر شما را با نقاط مختلف استانبول و پروژه های این منطقه آشنا می کنیم. و در آخر بایدها و نبایدهایی که قبل از خرید ملک در ترکیه باید از آنها آگاه باشید.

همچنین در انتهای بخش می توانید سوالات متداول ما را مطالعه کرده و سوالات خود را در انتهای این مقاله از ما بپرسید، ما در کمتر از 3 ساعت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. برای اجاره آپارتمان در استانبول با موسسه مهاجرتی در تهران همراه باشید.


قیمت خرید خانه در ترکیه

همانطور که می دانیم قبل از هر چیز دیگری باید بدانید که چقدر می توانید خانه در ترکیه بخرید. ما ترجیح می دهیم در ابتدای این مقاله در مورد قیمت صحبت کنیم. با حدود 4 میلیارد تومان می توانید در ترکیه خانه بگیرید.

شاید در نگاه اول به نظر برسد که ترکیه یعنی شهر کوچکی در منطقه ای ضعیف! اما ما در مورد استانبول صحبت می کنیم و پروژه هایی که در این جلد به شما می گوییم و در مقالات دیگر به شما نشان می دهیم همگی در شهر استانبول هستند.

خرید خانه در ترکیه با مبلغ 4 میلیارد تومان تقریبا به اندازه یک خانه 50 متری یک خوابه در استانبول است که توسط کارشناس رسمی تعیین می شود.

در کدام شهر ترکیه خانه بخرم؟

برای اینکه بدانیم کدام شهر در ترکیه بهترین مکان برای خرید خانه یا آپارتمان است، باید به زیرساخت های شهر، امکانات عمومی و شهری و وضعیت اقتصادی شهر توجه کنیم، زیرا این موارد بسیار مهم هستند. از نظر رشد و ارزش سرمایه تاثیرگذار است. و در بین شهرهای ترکیه قطعا استانبول قویتر از شهرهای دیگر است و تبدیل شدن به یک شهر توریستی ارزش و سرمایه گذاری آن را افزایش می دهد.

خرید خانه در استانبول

شهر استانبول توریستی ترین شهر ترکیه است که نرخ رشد آن در هر منطقه از شهرهای دیگر بیشتر است و املاک نیز از این قاعده مستثنی نیست. مرکز آمار ترکیه اعلام کرد که در چند سال اخیر شهر استانبول از نظر رشد ملکی در ترکیه در رتبه اول قرار دارد.

شاید این تصور را داشته باشید که قصد ما این است که به شما بگوییم خرید ملک در شهرهای دیگر ترکیه کار درستی نیست! اما قطعا اینطور نبود و هدف ما این است که به شما بگوییم با مبالغ کم می توانید در استانبول صاحب خانه شوید.

چرا باید در استانبول خانه بخریم؟

وقتی می گوییم چرا باید در استانبول خانه بخرید، منظورمان این است که چرا باید در ترکیه و شهر استانبول خانه بخرید. ویژگی های ترکیه و استانبول را مورد به مورد بررسی می کنیم.

تا آنجا که به آزادی های مدنی مربوط می شود، شما شرایط بهتری دارید و می توانید آزادانه زندگی کنید

هزینه زندگی در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکایی مناسب است

هزینه لباس، غذا، محل اقامت زیاد نیست و برندهای معروف زیادی وجود دارد

مکان های گردشگری و تفریحی زیادی وجود دارد.

آزادی اجتماعی زیادی وجود دارد و می توانید بدون توجه به جنسیت در ساحل پیاده روی، دوچرخه سواری، اسکی، شنا و ورزش انجام دهید.

خرید ملک توسط دولت سریع است و حتی در صورت خرید اقساطی سند به نام شما صادر می شود.

بسیاری از خدمات حمل و نقل به راحتی در دسترس هستند.

هیچ مشکلی در روابط تجاری و مالی با کشورهای دیگر ندارید.

و از همه مهمتر به ایران نزدیک هستید و می توانید به راحتی سفر کنید.

قیمت خرید ملک در استانبول به ارز ایران

در نمودار زیر میانگین قیمت ملک در هر متر مربع در شهرهای مختلف ترکیه را مشاهده می کنید. ارز مبتنی بر لیر ترکیه اما با توجه به ارزش لیر در دی ماه 1402، هر لیره معادل 2000 تومان در نظر گرفته می شود.

خانه در استانبول 60 میلیون تومان بر اساس متری 2000 لیر آنتالیا 50 میلیون تومان ازمیر به ارزش 40 میلیون تومان دنیزلی 32 میلیون تومان آنکارا 30 میلیون تومان بدروم 1800 معادل 10000 تومان.

حداقل قیمت برای خرید خانه در استانبول

با حداقل 2 میلیارد تومان می توانید در ترکیه خانه داشته باشید اما در شهرهای کوچک الان در استانبول حداقل مبلغ خرید خانه 200 هزار دلار است. اما باید در نظر بگیرید که این پول یک خانه کوچک در فلان مکان فقیرانه است، در ضمن با این پول نمی توانید تابعیت و پاسپورت ترکیه را درخواست کنید.

در سال 2022 حداقل مبلغ خرید خانه ای که می توانستید به عنوان شهروند ترکیه برای آن اقدام کنید 250000 دلار بود که در قانون جدید اعلام شده توسط دولت ترکیه در سال 2023 این مبلغ به 400000 دلار افزایش یافت. این البته ویژگی ها و شرایط مهمی دارد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

در قسمت بعدی خدمات قابل خرید برای دریافت گواهی شهروندی ترکیه و پاسپورت ترکیه را ارائه خواهیم داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.