آشنایی با پمپ اسکرید راد، پمپ های اسکرید برقی

۲,۵۳۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


پمپ های کفی راد الکتریک یکی از محصولات باکیفیت در ایران می باشد. بنا به درخواست مشتری این مدل از پمپ های کفی در دو نوع عمودی و شناور ارائه می شود.

پمپ های کف را می توان در دو نوع دوجداره یا تک جداره خریداری کرد. بدنه کف پوش تماما از فولاد ساخته شده است و برای افزایش طول عمر کفپوش از بوش های ضد سایش استفاده می شود. در این مقاله بیشتر در مورد این مدل کفپوش صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با پمپ های کف برقی

پمپ کفی ساخت راد پامپ یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است. این پمپ کف برای تامین آب شیرین مناسب است. بدنه، شفت و پیچ این محصول از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. به همین دلیل پمپ کف میله ای در مواجهه با آب زنگ نمی زند.

این پمپ یکی از بهترین محصولات برای حمل آب شرب می باشد. محفظه مکانیکی این پمپ جدا از محفظه موتور می باشد. محفظه آب بندی نیز طوری طراحی شده است که اجازه می دهد روغن در آن جمع شود و در نتیجه عمر پمپ بیشتر شود.

مشخصات فنی پمپ کف

راد پمپ یکی از معروف ترین تولید کنندگان انواع پمپ در ایران می باشد. محصولات این شرکت شامل انواع پمپ های شناور، کفگیر، پمپ آب خانگی و پمپ های باریک می باشد.

این شرکت با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها توانسته محصولاتی با کیفیت بالا به بازار عرضه کند. محصولات این شرکت تا سی درصد کمتر برق مصرف می کنند.

مصرف انرژی پایین

در پمپ زمینی میله ای، چندین ملخ برای کاهش مصرف انرژی وجود دارد. این پمپ در دو مدل دوجداره یا تک جداره قابل سفارش می باشد. علاوه بر این، پمپ کف را می توان در اندازه های مختلف از جمله 3 اینچ، 2 اینچ و 4.1 اینچ ساخت.

با توجه به سایزهای مختلف پمپ ها قدرت های متفاوتی دارند. تمام پمپ های تولیدی شامل الکتروموتورهای تک فاز با سیم پیچی مسی هستند. این ویژگی به پمپ کمک می کند تا توان مصرفی کم اما راندمان بالایی داشته باشد.

طراحی استاندارد
https://www.irannaz.com/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D9%81%DA%A9%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D9%81-%DA%A9%D8%B4.htmlاستاتور و روتور میله از ورق سیلیس مرغوب ساخته شده است. در طراحی پمپ سعی شده است ابعاد قطعات داخلی و خارجی مطابق با اصول استانداردهای بین المللی باشد به همین دلیل قطر کف پوش معمولی تقریباً 178 میلی متر و تشک های شناور یا باریک می باشد. قطر 137 میلی متر نیز موجود است.

پمپ های کف میله ای در دو مدل بدون شناور و یکی با شناور موجود می باشند. هر دو مدل دارای یک صافی پلاستیکی در قسمت مکش هستند. این فیلتر از ورود ذرات جامد به پمپ جلوگیری می کند.

مدل های تک جداره دارای خروجی جانبی و مدل های دو جداره دارای خروجی از بالا هستند. مدل های تک جداره و دو جداره دارای موتور الکتریکی آب خنک می باشند.

تنها تفاوت این دو مدل این است که مدل دوجداره دارای کانال های داخلی برای تخلیه آب مصرفی می باشد.

این ویژگی باعث می شود پمپ های دو جداره بهتر از مدل های تک جداره خنک شوند. توجه داشته باشید که با قرار دادن نیمی از پمپ در آب در زمانی که سطح آب پایین است، موتور الکتریکی آسیبی نمی بیند.

کف راد بخر

شرکت بازرگانی آب نیرو، انواع پمپ کف را به مشتریان ارائه می دهد. می توانید ویژگی های محصول مورد نظر خود را در وب سایت این مجموعه به آدرس http://abniro.com/ مطالعه کنید.

مشتریان پس از بررسی امکانات می توانند انواع محصولات صنعتی را از گروه بازرگانی آب نیرو به صورت آنی و آنلاین خریداری کنند. این مجموعه آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان می باشد.

مشتریان می توانند با مشاوره پیش خرید پمپ مناسب را انتخاب کرده و حتی با کمک مشاورین این مجموعه آن را نصب کنند.

از مزایای پمپ های کف میله ای می توان به بوشینگ های ضد سایش، بدنه تمام استیل، پوشش پمپ، بالانس بالا، قطر کم، مصرف انرژی کم و راندمان بالا اشاره کرد.

تمامی این ویژگی ها این پمپ ها را به یکی از پرفروش ترین محصولات بازار تبدیل کرده است. پمپ های کف را می توان به صورت تک فاز با قدرت بین 1 تا 3 اسب بخار خریداری کرد.

این پمپ ها در دو مدل 2AS و 2vs در بازار موجود هستند. این مدل پمپ را می توان برای مصارف نیمه صنعتی، استخر، کشاورزی، ساختمانی و ... مناسب دانست.

اخرین حرف

پمپ های کف یکی از پرکاربردترین محصولات در زمینه های مختلف می باشد. از این مدل پمپ می توان برای مصارف مختلف در کشاورزی، جابجایی آب از چاه، جابجایی مایعات مختلف در صنعت و ... استفاده کرد.

پمپ کف میله ای یکی از بهترین محصولات موجود در بازار ایران می باشد. پمپ های کف این برند در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. شما می توانید با توجه به نیاز خود انواع پمپ های کف را بررسی و خریداری کنید.

اگر می خواهید یک پمپ سامپ با قیمت مناسب بخرید، می توانید به تجارت آب نرو مراجعه کنید. این مجموعه امکان تست خصوصیات پمپ ها را بصورت آنلاین فراهم می کند. به این ترتیب می توانید ویژگی های محصولات مختلف را مطالعه کرده و مناسب آن را خریداری کنید.

بازرگانی آب نیرو محصولات خود را با تخفیف مناسب و موجودی معقول به مشتریان عرضه می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.