خرید ملک در قبرس شمالی (بهترین قیمت املاک در قبرس)

۴۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


اگر می خواهید از محدوده قیمت خرید و فروش املاک در قبرس شمالی مطلع شوید، بهتر است ابتدا انواع املاک و هر آنچه که نیاز دارید را در این صفحه بررسی کنید و سپس قیمت هر نوع ملک در قبرس را بر اساس آن بررسی کنید. آخرین تغییرات بازار

انواع آپارتمان با در نظر گرفتن زمان تحویل ملک

یک خانه خوب آماده است

ویژگی های آماده برای استفاده و متعلق به سازنده یا شرکت است. اگر ملکی آماده از یک شرکت ساختمانی خریداری می کنید، معمولاً وقت دارید تا با اقساط بدون بهره پرداخت کنید. اموال خریداری شده از شخص فقط به صورت نقدی قابل فروش است.

خانه قبل از خرید

املاکی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت آن می گیرد و در حین برنامه ریزی زمان تحویل را به صورت دقیق و شفاف اعلام می کند. در صورت عدم تحویل واحد تا تاریخ تعیین شده. شرکت جریمه را به شما پرداخت خواهد کرد. (عدم تحویل به موقع در قبرس شمالی یافت نشد تنها پروژه‌هایی که دوره ساخت آن‌ها مصادف با همه‌گیری کرونا بوده است، با تاخیر چند ماهه تحویل شده‌اند. اما شرکت ساختمانی غرامتی را به مالک پرداخت کرد)

از جمله مزایای خرید قبل از خرید باید توضیح داد: خرید با قیمت کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب ساختمان، با اندکی تغییر در نقشه و امکان فروش و واگذاری. ملک قبل از آماده شدن ملک.

تصاویر نشان داده شده به عنوان مدل های ساخت سه بعدی توسط سازنده در ساخت پروژه به شدت رعایت می شود. در بسیاری از موارد خواص ساخته شده با تصاویر سه بعدی زیباتر هستند. پس به تصویر داده شده اعتماد کنید.

انواع ساختمان های مسکونی چه از نظر ساخت و چه از نظر نوع.

آپارتمان در یک ساختمان

این نوع املاک معمولاً قیمت کمتری نسبت به سایر انواع املاک دارد. آنها امکانات رفاهی ندارند و معمولاً به پارکینگ سرپوشیده، پنل های خورشیدی و سیستم های اینترکام محدود می شوند. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. آنها معمولاً در مرکز شهر قرار دارند و برای کارمندانی که ماشین یا دانش آموز خود را ندارند یک انتخاب عالی هستند.

یک شهر مسکونی متشکل از چندین برج با امکانات هتل

این اقامتگاه ها از نظر قیمت و امکانات و همچنین شرایط پرداخت برای بسیاری از خریداران جذاب است. ساختمان های بزرگی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این ساخت و ساز انبوه هستند. در اکثر این پروژه ها شرایط اقساط تا 84 ماه بدون بهره وجود دارد و بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای خریداران محسوب می شود.

امکانات این پروژه شامل کلیه امکانات رفاهی یک هتل 5 ستاره می باشد شامل: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و غیره)، سالن های ورزشی مجهز، استخرهای مختلف روباز و سرپوشیده، پارک های آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک ها، سوپرمارکت ها، داروخانه ها، دستگاه های خودپرداز بانک ها، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز آرام. | و برای یک زندگی شاد به آن نیاز دارید

شهرک مسکونی دو طبقه

در بسیاری از مناطق قبرس شمالی به دلیل حفظ بافت جزیره، ساخت بیش از دو طبقه مجاز نیست. از جمله مناطقی مانند Snetpe و اطراف آن و همچنین Yeni Boaz و Otoken و اطراف آن. در این مناطق، ساخت و ساز تنها در 35 درصد از زمین مجاز است و سازندگان باید در محدوده باقیمانده، تأسیساتی مانند پارک، استخر، محوطه باربیکیو، مسیرهای بهداشتی، کافه و سایر تأسیسات بسازند. چیزی که برای خریداران جالب است این است که از آنجایی که اسناد ملکی در قبرس شمالی نجیب است، مشارکت صاحبان زمین در این پروژه ها بسیار زیاد است.

تعداد آپارتمان های قدرالسهم تقسیم بر مساحت کل پروژه، زمین بسیار بیشتری نسبت به پروژه برج به صاحبان این مجتمع ها می دهد.

این شهرها معمولاً دارای امکانات کامل بوده و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (چون در مناطق نزدیک به ساحل مجاز به ساخت بیش از دو طبقه نیست). امکانات رفاهی از سوپرمارکت گرفته تا ایستگاه شارژ ماشین برقی.

ویلا

قبرس شمالی به دلیل طبیعت بکر، امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین، مورد توجه بسیاری از افرادی است که به دنبال یک زندگی مجلل و آرام هستند. ویلاهای ساخته شده در اسنتپ بسیار شیک و مدرن هستند و اکثر مشتریان آن انگلیسی و آمریکایی هستند. ما طیف گسترده ای از ویلاها را در شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما داریم. اکثر آنها برای فروش خصوصی با ما هستند و همه چیز از ویلاهای مقرون به صرفه گرفته تا ویلاهای لوکس فوق العاده مطابق با سلیقه شما و شرایط موجود در لیست های Euromay می باشد.

باید بدانید که اگر نگران مشکلاتی مانند عدم تحویل به موقع یا فروش املاک پیش خرید شده به برخی افراد هستید، در مورد قبرس شمالی سخت در اشتباهید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک و مستغلات حمایت می کند. و علاوه بر ارائه عرصه اسناد نجیب و امکانات، پس از پرداخت 35 درصد از ارزش ملک، به شما شناسه ملک می دهند و در صورت داشتن شناسه ملک یا مدارک در دفتر تاپو قبرس شمالی، وجود ندارد. یکی دیگران قدرت خرید و فروش ملک شما را دارند.

همچنین دولت مبلغی معادل ارزش کل پروژه را در بانک برای سازندگان مسدود کرده است، بنابراین در صورت تاخیر در پروژه، سرمایه‌گذاران از مبلغ مسدود شده جبران می‌شوند.

اگر قصد خرید ملک برای مقاصد سرمایه گذاری یا سکونت دارید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین ملک و مهاجرت در قبرس شمالی به طور فزاینده ای سخت گیرانه می شوند. با این مزیت بزرگ، قوانین جدید شامل زمان حال نمی شود.

سوالات متداول در مورد هزینه های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی euromy.info کجاست؟

قبرس شمالی مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر جهان است. این کشور در شمال جزیره قبرس واقع شده است. قبرس در دریای مدیترانه واقع شده و با ترکیه، اسرائیل، مصر و یونان هم مرز است. اکثر سرمایه گذاران املاک و مستغلات در قبرس شمالی از اسرائیل، انگلستان، آلمان و روسیه هستند. خرید ملک در قبرس شمالی توسط ایرانیان در سال های اخیر رونق گرفته است.

جالب است بدانید که مجله Live and Invest Overseas قبرس شمالی را به عنوان یکی از بهترین مکان های بازنشستگی در جهان در سال 2020 شناخته است. دلایل این انتخاب عبارتند از: امنیت بالا، هزینه پایین زندگی، آب و هوای خوب و بدون آلودگی، بالا. تراکم جمعیت کم و بدون تنش سیاسی.

حدود پنجاه سال پیش (1974) درگیری بین یونان و ترکیه در قبرس رخ داد. این درگیری پس از تحریکات بریتانیا برای تضعیف قدرت قبرس رخ داد. قبل از درگیری، ارزش پوند قبرس بسیار بالاتر از پوند انگلیس بود، اما اکنون پوند قبرس کاملا حذف شده است!

پس از این درگیری، دولت ترک زبان قبرس شمالی در شمال جزیره ایجاد شد. در جنوب جزیره که بیشتر کوهستانی است، قبرسی هایی زندگی می کنند که به زبان یونانی صحبت می کنند. قبرسی ها یا ترک هستند یا یونانی، نه ترک یا راهبه و ایرانی ها مانند عرب ها هستند.

خرید ملک به صورت اقساطی بهتر است یا نقدی؟

خرید نقدی یا اقساطی فرقی نمی کند. اما به یاد داشته باشید که قبل از خرید همیشه بهتر است! در هنگام پیش خرید، به خصوص در ابتدای پروژه استارتاپ، این امکان را دارید که ملک را با قیمتی بسیار کمتر از زمانی که ملک آماده تحویل است، خریداری کنید. همچنین، زمانی که ملکی را خریداری می کنید که تامین مالی شده است، می توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید. برای پیش خرید می توانید از 3 تا 5 درصد از قیمت درج شده تخفیف بگیرید. همچنین به صورت تحویلی با تمامی لوازم موجود می باشد.

آیا می توانیم برای خرید اقساطی از بانک های قبرس شمالی وام بگیریم؟

هیچ منع قانونی در این مورد وجود ندارد تا زمانی که 70 درصد مبلغ ملک را پرداخت کنید. با این حال، ما به عنوان مشاور شما این را به شما پیشنهاد نمی کنیم. زیرا خود شرکت های ساختمانی اقساط بلند مدت بدون بهره را به شما پیشنهاد می دهند و شما می توانید با پرداخت تنها 30 تا 40 درصد ارزش ملک قرارداد را بگیرید و مابقی را بدون بهره اقساط بدون نیاز به طی مراحل اداری بانک بپردازید. وام. . فراموش نکنید که نرخ بهره بانکی در قبرس شمالی حدود هفت درصد است. لذا بهره مندی از شرایط پرداخت سازندگان به نفع شماست.

شرایط خرید ملک در قبرس برای خارجی ها چیست؟

همه خارجی ها و قبرسی ها می توانند به طور نامحدود در بازار پرسود املاک قبرس شمالی شرکت کنند. در این زمینه دو تفاوت عمده بین خارجی ها و قبرسی ها وجود دارد.

ابتدا فرد خارجی باید یک چک سابقه از کشور مبدا تهیه کند. همچنین اگر ملکی نزدیک به اداره پلیس یا مراکز نظامی یا دفاتر مهم سیاسی باشد، خارجی مدرکی دریافت نمی کند و نکته دوم این است که هر خارجی فقط می تواند یک سند دریافت کند اما قبرسی ها می توانند تعداد نامحدودی داشته باشند. اسناد ملکی.

ما یک آگهی مناسب برای قیمت املاک در قبرس شمالی یورومای دیدیم. به نظر شما باید بخریم؟

دوستان عزیز قیمت ارزان بدون دلیل و قیمت بالا بدون دلیل وجود ندارد. ملک ارزانی که خریداری می کنید افزایش قیمتی نخواهد داشت. ممکن است مجبور شوید آن را کمتر از آنچه که خریده اید بفروشید. زیرا کالاهای مستعمل دارای هزینه های سازمانی مشابه کالاهای جدید هستند. و مالک بنا به درخواست او قیمتی به او می دهد.

در همین حال، دومین شرکت املاک و مستغلات در صورت نیاز کمیسیون جمع آوری می کند. و شما می توانید زمین را با پول کمتری خریداری کنید، اما مشکلات زیادی از جمله نگهداری و عدم پشتیبانی فنی فروشنده خواهید داشت. اگر می خواهید بخرید و زندگی کنید باید بدانید که این ملک زیر 125000 پوند است، خانه شما همیشه موقت است و باید هر سال آن را به روز کنید و فقط کسانی که ارزش ملکشان بیش از 125000 پوند است می توانند اقامت خود را رزرو کنند. 5 سال.

ما همچنین مقدار خوبی از اقلام از قبل متعلق به خود را در انبار خود داریم، زیرا اطلاعات کاملی در مورد تمام قسمت های ساختمان داریم. قیمت آنها متوسط ​​است اما کیفیت آنها را تضمین می کنیم. با این حال، پیشنهاد اول، دوم و سوم خرید از شرکت سازنده است. زیرا تنها زمانی که از سازنده خرید می کنید، پشتیبانی فنی و نرخ بهره دریافت می کنید. علاوه بر این، به دلیل روابط کاری زیاد با صنعت ساختمان، می‌توانیم تخفیف خوبی در قیمت شرکتی خانه برای شما داشته باشیم.

مزایای مهم خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس جزیره ای است که با کشورهایی مانند یونان، اسرائیل، ترکیه و مصر مرز دریایی دارد و همین موقعیت باعث رونق بنادر تجاری قبرس شده است. قبرس شمالی کشوری مستقل از قبرس جنوبی است که در استفاده از برخی فناوری های مدرن بسیار جلوتر از قبرس جنوبی و سایر کشورهای اروپایی است. به عنوان مثال، در صنایع زیست محیطی: تولید خودروهای الکتریکی مشابه تسلا (Gunsel) و همچنین ساخت خانه با چاپگرهای سه بعدی. یا در زمینه پزشکی: فناوری مدرن IVF که گردشگران پزشکی را از سراسر جهان به قبرس شمالی جذب می کند.

مهم ترین موضوعی که در سال های اخیر باعث توجه دولت های جهانی و سرمایه گذاران خارجی به جزیره قبرس شده است، کشف ذخایر بزرگ گاز در جنوب شرقی جزیره قبرس است. این آموزش به زودی با توافق دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی و به طور مساوی انجام خواهد شد.

میانگین دما در تابستان 30 درجه و در زمستان 18 درجه است. خورشید همیشه در جزیره قبرس به دلیل هوای پاک و کمبود موادی که لایه اوزون را از بین می برد. در مقایسه با کشورهای دیگر مانند استرالیا، اشعه خورشید آسیب کمتری دارد. قبرس هیچ کارخانه یا کارخانه ای ندارد که محیط زیست را آلوده کند و وسایل نقلیه با عمر بالای 5 سال طبق مقررات زیست محیطی اجازه ورود به جزیره را ندارند.

طبیعت بکر: کبوتر، لاک پشت و فلامینگوهای مهاجر یا آفتاب پرست و بز کوهی از حیوانات بومی و گونه های محلی منطقه هستند. گونه های کمیاب قارچ و سبزیجات خوراکی و گل های تزئینی نیز بخشی از طبیعت بکر این جزیره زیباست.

تاریخ و فرهنگ جذاب است

بر اساس اساطیر یونان باستان، جزیره قبرس زادگاه الهه عشق، آفرودیت است. معابد یونانی (مانند بلاپایس در گیرنه) و شهرهای رومی (مانند سالامیس در فاماگوستا) زیبایی زیادی دارند. کاخ وونی در لفکادا نیز کاخی است که در زمان حکومت ایران ساخته شده است. علاوه بر این، قلعه های صلیبی زیادی در این کشور وجود دارد، مانند St. قلعه-کلیسای هیلاریون و بوفونت در گیرنه.

علاوه بر آثار تاریخی همچنین می توان در مورد فرهنگ غنی مردم قبرس صحبت کرد که ترکیبی از فرهنگ یونانی، ترکی و انگلیسی است که گردشگران و مهاجران زیادی را از سراسر جهان به این کشور زیبا می کشاند.

غذاهای ارگانیک و سالم مدیترانه ای که با مواد محلی و بدون مواد افزودنی تهیه می شوند، یکی از دلایل افزایش سلامت کلی و طول عمر مردم قبرس است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.